Pages

Wednesday, April 6, 2011

Panas Api Marahku

                                                                                                                                                                    


  Marah
  Dulu aku tidak kenalinya
  Dulu aku tidak mengerti ertinya
  Dulu aku tidak memahami hasratnya
  Tapi kini dia sentiasa ada disisi
  Tapi kini dia sentiasa hadir tanpa bunyi
  Tapi kini dia selalu membuatku panas sekali

  Marah
  Bukan aku nak serang terus berkali-kali
  Dia hadir ketika aku tidak puas hati
  Ketika segala pintu telah terkunci
  Ketika segala cara disembunyi

  Marah
  Aku kini sepanas api
  Kerna ada yang aku tidak puas hati
  Kerna ada yang cuba menyepi
  Kerna ada yang buatku bengang sekali

  Marah
  Bukan aku aku minta dia disini
  Tapi dia hadir ketika ada perasaan benci
  Ketika aku sakit hati
  Ketika aku geram sekali

  Marah
  Apinya meluap-luap kini
  Apinya menggesa aku untuk mula membenci
  Apinya buatkan aku geram sama sekali
  Apinya buat aku tidak senang berdiri

No comments:

Post a Comment