Pages

Monday, April 25, 2011

1 2 Bankers 1 2 Bankers




  Laungan yang dahulunya meniti di bibir sahaja
  Jeritan di waktu pagi memecah anginnya
  1 2 Bankers! 1 2 Bankers kata keramatnya
  Menjadi inspirasi hingga kini jua

  Mana boleh aku lupa
  Bangun pagi berkawad di sana
  Masakan aku lupa
  Suatu kenangan sungguh istimewa

  Bankers telah menyatukan kita
  Dari pelbagai bangsa
  Dari negeri-negeri seMalaysia
  Menjadikan kita satu keluarga

  1 2 Bankers! 1 2 Bankers, itu ciptaan KP kita
  Seorang ibunda berjiwa merdeka
  Ini pula kata-kata sifu kita
  "Don't ask why, just do and die" bunyinya

  Suka duka interaksi dilalui bersama
  Walaupun aku tidak join sepenuhnya
  Kenangan tidur dalam kontena
  Mana boleh aku lupa

  Ketika itu Bankers dan Planters satu keluarga
  Masa itu banyak benar suka dan duka
  Tawa riang pengubat rindu pada keluarga
  Kasih sayang penguat jiwa kita

  1 2 Bankers! 1 2 Bankers laungan kita
  Janganlah kita lupa akannya
  UiTM Sabah saksi penemuan kita semua
  Bersatu di bawah payung Bankers teristimewa

  Hingga kini nama SB masih aku guna
  Walau ke mana aku pergi nama itu tetap bermakna
  Kerna ia mengingatkan aku pada kamu semua
  Sahabat-sahabatku ketika disana

  Aku harap kita akan berjumpa
  Dipertemukan dalam satu majlis juga
  Bolehlah kita bertukar cerita
  Berkongsi kenangan yang bermain di jiwa

  1 2 BANKERS 1 2 BANKERS
  Bergerak maju ke hadapan
  Maju Bankers maju
  Maju ke hadapan
  Bankers terus maju ke hadapan

  Ingatkah kalian semua??

No comments:

Post a Comment