Pages

Wednesday, February 9, 2011

Terharu Oh Aku Terharu

Bila cerita pasal terharu, apa yang korang gambarkan?? aku pernah rasa terharu dengan rakan-rakan kelasku, terharu dengan keperihatinan para pensyarahku.... Jadi ini ku tulis untuk semua insan yang terharu

Terharu
Bukan kerana petang ini disinari lampu
bukan kerna diterangi bulan yang satu
entah mengapa semester ini banyak yang terharu
aku sendiri pun tidak tahu

Terharu
Boleh jadi "Benchmark" Ikhmal dan aku
Semester ini banyak perkataan terharu
Yang diberikan dari mesej yang satu
aku terus keliru

Terharu
Ungkapan rakan dan temanku
Kata Yana, "Banyak kejutan buatku terharu"
Kata Aina, "Tak sangka Ikhmal dan aku buat begitu"
Aku pening geleng kepala fikirkan benda itu

Terharu
Ikhmal dan aku tak wat perkara haru biru
Kami buat atas Bizmark dalam komuniti baru
Bertindak sebagai keluarga yang satu
Berinteraksi bagai teman terbaikmu
Dibawah payug kita bersatu
Dibawah bumbung UiTM dihatiku

Terharu
Petang ini kami sungguh terharu
Melihat Bizmark berkumpul menjadi satu
Ingat, "Bukan kuantiti menjadi kekuatan dirimu"
Namun, "Kualiti dikejar dahulu"
Terima kasih Bizmark yang padu
Kami terharu dibawah payungmu

No comments:

Post a Comment