Pages

Saturday, October 29, 2011

K. CSR bukan Kami CSR tapi....


Kasih
Saat ini pernah hadir dalam diri
Saat ini pernah aku lalui
Saat ini tidak pernah aku lupai
Sebelum dirimu ku hampiri
Sebelum dirimu ku miliki
Sebelum hadirmu dalam diri

Cinta
Senyuman darimu tidak ku lupa
Ayu wajahmu sentiasa di minda
Sopan santunmu yang istimewa
Aku merindui semua
Yang dahulunya pernah bertakhta
Yang dahulunya milik ku jua
Dirimu pernah di singgahsana
Di atas mahligai yang dibina bersama

Sayang
Dirimu masih lagi terbayang jua
Dirimu masih istimewa di jiwa
Dirimu yang hadir memberi bahagia
Melahirkan saat-saat gembira
Tidak mungkin saat itu diganti dengan permata
Tidak mungkin kenangan itu hilang ditelan masa
Kerna sayangku bukannya dusta
Ia lahir dari jiwa seorang pecinta

Rindu
Tika ini perasaan ini hadir padaku
Tika ini aku mula keliru
Tika ini disampingku tiada lagi dirimu
Tika ini tertunduk layu
Senyuman itu pernah menjadi milikku
Kasih sayang dibina bukan atas dasar menipu
Namun ku turuti kehendak dirimu
Meninggalkan mahligai disaat hampir bersatu

Kasih, Sayang, Cinta dan Rindu
Dirimu sangat bermakna bagi ku
Aku harap dirimu kekal ceria selalu
Walaupun aku tidak lagi disampingmu
Walaupun aku tidak lagi membahgiakanmu
Aku berdoa agar bahgia selalu bersamamu
Aku berdoa agar senyuman senantiasa denganmu
Kerna aku tidak mahu titisan airmata darimu
Kerna aku tidak mahu kau mula merindu seperti ku
Kerna dirimu tetap berharga juga cintamu amat bernilai kasihku....

No comments:

Post a Comment