Pages

Friday, March 18, 2011

Rindu

Aku rindu belaian darinya
Aku rindu mendengar khabarnya
Kisah yang tidak mungkin aku lupa
Kerna diriya begitu istimewa

Dah hampir sebulan tanpa berita
Dirinya hilang ntah ke mana
Meninggalkan aku di tengah kota
Yang kebingungan dengan ayat2 cinta

Ku harap dirinya terus mengukir senyuman bermakna
Kerna senyumannya buatku bahagia
Walaupun dirinya bukan milikku jua
Tapi aku akan tetap berasa gembira

Telatah bicaranya ku harap akan kekal selamanya
Kerna kini ku menanggung rindu pada dirinya
Namun siapa diriku untuk bertanya
Sedangkan keputusannya harus aku hormati juga

Perasaan rinduku bukannya begitu bermakna
Kerna dirinya bukan lagi milikku di dunia
Namun hidup dengannya tidak pernah ku lupa
Ku harap dirinya akan terus bahagia dan gembira

1 comment:

  1. rindu dirinya juga, entah mengapa dirinya menjaukn diri dariku..apa salahku, apa dosaku..tetapi perasaanku terhadapnya akan kekal selamanya, walaupon dirumu bukan milikku..

    ReplyDelete