Pages

Monday, February 11, 2013

Sendiri

Sendiri
Bukan aku cuba membawa diri
Bukan aku tidak punya kenalan disini
Namun aku selesa begini
Kerna ianya lebih menyenangkan hati

Sendiri
Aku masih ada teman
Aku masih punya rakan
Cuma mungkin tidak seperti kalian
Cuma ianya berbeza dari segi pandangan

Sendiri
Dengan itu aku cuba perbaiki diri
Dengan itu aku cuba mengumpul kekuatan hati
Agar lebih cekal untuk mengharungi
Agar lebih kuat untuk menempuh onak duri

Sendiri
Ia memang membawa kesakitan
Ia memang lahirkan satu perasaan
Tapi tidak perlu untuk aku endahkan
Kerna dengan sendiri aku lebih punya harapan

Sendiri
Aku selesa begini
Aku tenang disini
Aku terus merenungi
Aku akan terus memerhati

Sendiri
Banyak langkahku akan diperhati
Setiap gerak geri mungkin disalah erti
Namun kepercayaanku tetap pada Illahi
Untuk diberi peluang terus berdikari

No comments:

Post a Comment