Pages

Monday, February 18, 2013

Meniti Hari

Aku kini membilang hari
Cuba untuk tidak disembunyi
Rasa hati yang tidak keruan ini
Kadang buatkan aku resah sekali
Buatkan aku terfikir kembali

Aku kini meniti hari
Setiap detik aku disini
Perjalanan yang aku lalui
Kehidupan bersama Tech PV
Takkan mungkin aku lupai

Aku kini mengimbas kembali
Setiap ketika dalam memori
Tika aku mula mengenali
Tika aku mula memahami
Dan tika aku mencari rezeki

Kini aku membilang hari
Sampai masa untuk ku pergi
Pengalaman mengajar ku setiap erti
Pedoman akan ku sematkan di sanubari
Kenangan akan sentiasa di hati

Kini aku meniti hari
Setiap saat yang dilalui
Ku rasakan begitu sukar dan berat sekali
Bagaikan masa itu seperti belati
Terus menerus menikam diri

Kini aku mengimbas kembali
Masa yang telah berlalu pergi
Selepas ini akan tiada lagi
Penjagaan ACW, HOLD dan AHT
Aku perlu kuat untuk cabaran baru nanti

Ingin ku nyatakan disini
Terima kasih atas segala ilmu diberi
Terima kasih atas penerimaan diri ini
Terima kasih untuk segalanya disini
Dan moga kita bersua lagi

No comments:

Post a Comment