Pages

Sunday, February 19, 2012

TERIMA KASIH PADA KAMU
 


Setahun telah berlalu
Genap sudah usia karyaku
Yang masih seperti budak baru
Yang belum mengerti dunia itu

Setahun telah berlalu
Ucapan terima kasih daripadaku
Kepada Faizal dan teman baru
Yang memberi aku satu dimensi baru

Setahun telah berlalu
Perkenalan dengan Hami suatu ketika dulu
Banyak yang aku pelajari dari kamu
Dalam dunia blog yang serba baru

Setahun telah berlalu
Tiada ungkapan paling beharga dariku
Hanya terima kasih pada kamu
Kerna sudi beri cadangan dan idea baru

Setahun telah berlalu
Masa itu begitu cemburu
Idea Faizal pada saat itu
Buatkan hatiku terbuka tika itu

Setahun telah berlalu
Hami ku anggap seperti guru
Banyak ku bertanya di awal usiaku
Untuk membangunkan sesuatu

Setahun kini berlalu
Namun saat itu masih dimindaku
Dalam erti kata perkongsian ilmu
Yang kini buatkan aku menulis selalu

__________

Terima kasih pada Hami dan Faizal atas dorongan padaku suatu ketika dahulu untuk menulis dalam blog, kini aku gembira kerna setiap idea dan luahan akan ku terus menulis dalam blog ini...

Tiada yang lebih istimewa atas hadiah yang kamu berdua beri, kini aku punya tempat meluahkan isi hati menerusi puisi....

Terima Kasih dari aku bernama Hafifi...

No comments:

Post a Comment