Pages

Saturday, March 25, 2017

Redha

Redha,
Atas setiap kata hinaan pada diri,
Atas setiap luahan yg membenci,
Atas setap makian yg kau beri,
Atas setiap kata kesat memakan hati,
Kerna aku seorang insan misteri...

Redha,
Bukan aku melawan setiap kata,
Bukan aku terus menjadi pendusta,
Bukan aku tidak melawan hasrat jiwa,
Bukan aku tidak mencuba,
Namun aku ini hnya insan biasa...

Redha,
Pada setiap kata yg dilempar jua,
Pada perbuatan yg tidak ku lupa,
Pada setiap masa diluangkan bsama,
Pads setiap bicara mengusik jiwa,
Yang satu masa dulu menagih cinta...

Redha,
Andai ini satu dugaan,
Andai ini satu pengorbanan,
Andai ini satu liku kehidupan,
Andai ini satu titian perjalanan,
Yg harus ku tempuh utk berjalan...

Redha,
Aku tidak lupa kisah lalu,
Aku tidak pandai menyimpan ssuatu,
Aku masih letakmu di qalbu,
Aku masih terus mengingatimu
Kerna ianya sesuatu yg ku rindu...

Redha,
Pasti ada jalan bahagia,
Pasti ada cara kisah kita,
Pasti kita kan terus mencuba,
Pasti tiada erti putus asa,
Dalam mencari sinaran bahagia...

No comments:

Post a Comment