Pages

Sunday, March 3, 2019

Aku Perlukan Kamu

Aku perlukan kamu
Lebih dari yang kamu tahu
Lebih dari sesuatu
Walau tak terungkap dibibirku
Kerna ku masih terus membisu...

Aku perlukan kamu,
Lebih dari yang kamu tahu
Lebih dari itu
Walau tidak dengan bicaraku
Tapi ianya sentiasa dimindaku...

Aku perlukan kamu,
Lebih dari segala yang perlu
Lebih dari setiap tingkahlaku
Walau tak terungkap dengan lafazku
Kerna ku rasa lebih baik ianya dibiarkan membeku...

Aku perlukan kamu,
Lebih dari setiap helaian buku
Lebih dari bangunan yang tinggi membatu
Walau tak terjadi dengan caraku
Tapi yang mampu menenangkanku hanyalah kamu...

Aku perlukan kamu,
Lebih dari setiap kenangan yang berlalu
Lebih dari kisah cerita di Qalbu
Walau tak mampu dizahirkan oleh diriku
Hakikatnya aku masih perlukan kamu...

No comments:

Post a Comment