Pages

Friday, May 18, 2012

Suara untuk kamu


Aku memang suka merapu
Cakap bukan-bukan pening kepalaku
Tapi asal kita jangan malu-malu
Kerna i ada u
Tapi di sana dihatimu
I tak tahu

Bukan aku nak seloka di malam minggu
Cuma aku tertunggu-tertunggu
Cuma aku kini keliru
Yang pasti kita belum pernah ketemu
Yang pasti dirimu amat ku rindu

Baru tadi bermesej tanya ini dan itu
Tentang pelajaran dan juga thesis u
Sudah lama tidak mendengar suara kamu
Buatkan telinga ini terasa pilu
Hati juga bertambah sayu
Ingin ku membuat panggilan tapi malu

Ku harap ada rezeki kamu
Sambung nanti jangan lupakan diriku
Kan ku doakan kamu selalu
Agar mencapai setiap impianmu

Moga Mei tahun depan jadi realiti
Agar ianya tidak lagi fantasi
Namun banyak masa perlu dilalui
Harap kamu terus berusaha nanti

Cukup lah sampai disini
Akhir kata good night dari Hafifi
Pada kawan-kawan panggil lah Aku SB
Seorang insan puitis dari puisi..........



No comments:

Post a Comment