Pages

Monday, August 1, 2011

Kem Pemantapan teristimewa


Tidak ku sangka
Mana boleh aku duga
Sungguh gembira aku rasa
Melihat telatah adik-adik yang masih muda

Kem Pemantapan di Naka Nabua
Sungguh menggamit suasana
Gelagat adik-adik yang ceria
Buatku teringatkan masa muda

Terima kasih ku pada Miss Muna
Juga pada Ikhmal, Firdaus dan Miss Intan jua
Kerna sudi menerima
Untuk aku hadir bersama

Tika malam aku disana
Semua adik-adik sibuk sahaja
Nak siapkan persembahan mereka
Untuk menjadi yang terbaik juga

Ada nasyid, joget dan juga boria
Ada juga yang duk berbual sahaja
Para AJK yang berwibawa
Mengatur acara agar mengikut jadual juga

Malam tu adik-adik ada satu lagi acara
Tapi aku xjoin la
Diorang wat kembara solo di malam yang gelap gelita
Ntahla diorang nampak apa dan terdengar sapa

Suasana pagi menggamit ceria
Hidup bahgia gelak ketawa
Melihat adik-adik juga permainan disedia
Cari menantu, telur dinasour dan pelbagai acara

Sungguh aku sangat gembira
Melihat adik-adik teringat masa muda
Masa yang dulu aku seperti mereka
Yang kini tinggal kenangan sahaja

Pada adik-adik teruskan berusaha
Gigihla serta bersemangat waja
Dalam menghadapi dugaan dunia
Sentiasalah kuat terus berusaha

No comments:

Post a Comment